E wannebe

Eftersom att jag är en riktig E wannabe så kände jag att jag oxå ville lägga upp en lista :D

G

Födelseår?
1992.
Hur lång är du? 177 :D
Spelar du något instrument? Nja... räknas kam?
Dina första tankar när du vaknar? Shit vilken bra dröm :D
Är du hungrig? Nepp, åt precis pizza <3
Vart befinner du dig just nu? I min syrras rum :)
Biter du på naglarna? Nepp, har aldrig riktigt fattat hur man gör :/
Har du några husdjur? Massa massa dammråttor under sängen :D
Vem vet mest om dig? E,P och´min syrra <3
Har du körkort? Nepp, men snart :D
Sjunger du? Jadå varje dag :D
Vad har du för skostorlek? 38-39.
Vill du gifta dig?  Japp, vill ha fin klänning <3
Kommer du överens med dina föräldrar? Japp :)
Din hårfärg? Prövade att färga det rött men det funka inte, så jag har brunt :)
Skorna du hade på dig idag? Riktiga converses som låter konstigt när man går ;)
Kläder du hade på dig idag?  Skjorta, linne, svarta jeans och tro det eller ej, men jag hade även underkläder :O
Tatueringar du har? Har inte tagit någon än, känner mig ganska så fattig just nu, men det kommer...
Piercingar du har? Bara hål i öronen
Har du glasögon? Jaa i bland
Hur ser din plånbok ut? Jag har en brun fyrkantigsak och en jätte fin blommig till busskortet.
Randigt, rutigt eller blommigt? Det beror vad det ska vara till. På en klänning väljer jag blommigt, men om det är en tapet så väljer jag randigt en skjorta ska däremot vara rutig :D
Favoritårstid? Vår och höst :D Älskar även vintern, är så fint med snön <3
Favoritdjur? Apa :D
Vad köpte du senast? Presentpapper, snöre, linne och T-shirt. :)
Vem ringde du senast? Min syrra :)
Vad gjorde du kl 08 imorse? Satt på bussen :)
Vad gjorde du för 15 min sedan? Hmm satt och väntade på att lektionen skulle börja :)
Vad har du druckit idag? vatten och fanta :)
Vad var det senaste du åt? Pizza :D
Vad är det för färg på din ytterdörr? vit
Drömmer du mardrömmar? Nee väldigt väldigt sällan :)
Humör just nu? Jätte glad :D
Hur många kuddar sover du med? 2st
Morgon eller nattmänniska? Morgon :D
Har du dåligt morgonhumör? Nepp absolut inte :)
Är du kittlig? Nja, inte direkt jag tycker bara att det är obehagligt när någon kittlar mig.
Snarkar du?  Nepp :)
Stjärntecken? Vattuman
Vill du ha barn? Ja, jag vill ha typ 5 st :)
Längtar du till din nästa födelsedag? Neee, jag tycker att det är pinsamt att fylla år :(
Har du spytt i någons knä? Nee, inte riktigt min stil :)
När drack du öl senast? Hmmm få se... Aldrig :)
Vad har du för planer till helgen? Min syrra ska konfimeras (stavning?)
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? Ärligt talat så bryr jag mig inte :)
Är du sugen på något nu? Lite nackmassage skulle sitta fint :)
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Jaa såklart :D Pool är för mesar ;)
Sprit, cider, vin eller öl? Så länge det är alkoholfritt så funkar både cidern och vinet :)
Kan du baka bullar? Nepp, jag kan faktiskt inte baka något, är riktigt dålig på att baka :(

Så nu vet ni lite lite om mig :D

See you later! /G



Kommentarer
Postat av: Rebecca- Foto, hundliv, shopping, moster & kärlek

Hihi, det var verkligen jätte gott! =D Alla kan baka, det handlar bara om träning och försök ;D



Kramar

2010-05-21 @ 19:45:44
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/
Postat av: sandra

aw tack!

fin du var :)

2010-05-21 @ 21:03:15
URL: http://ssandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0