En lista

E

Födelseår?
1992.
Hur lång är du? 160cm.
Spelar du något instrument? Nej
Dina första tankar när du vaknar? Shit va snabbt natten gick.
Är du hungrig? Nej.
Vart befinner du dig just nu? I mitt rum.
Biter du på naglarna? Nej. 
Har du några husdjur? 2 hundar (som är världens bästa och sötaste!!!!)
Vem vet mest om dig? P & B. 
Har du körkort? Nej, men snart hoppas jag :)
Sjunger du? Inte så ofta.
Vad har du för skostorlek? 38.
Vill du gifta dig?  Ehh, tror inte det.
Kommer du överens med dina föräldrar? JA!!!!!!!
Din hårfärg? Blondt.
Skorna du hade på dig idag? Fejk connverse som innte låter konstigt när man går;)
Kläder du hade på dig idag?  Jeansleggings, t-shirt och tröja.
Tatueringar du har? En på handleden.
Piercingar du har? 6 stycken.
Har du glasögon? Nej.
Hur ser din plånbok ut? Avlång, svart med en rosett på.
Randigt, rutigt eller blommigt? Svårt val men jag väljer nog randigt:)
Favoritårstid? Sommar.
Favoritdjur? Hund.
Vad köpte du senast? Coverseskor och adidaströja.
Vem ringde du senast? Min mamma.
Vad gjorde du kl 08 imorse? Satt på bussen på väg till skolan
Vad gjorde du för 15 min sedan? Gjorde skolarbete.
Vad har du druckit idag? Mjölk
Vad var det senaste du åt? Ananas
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun
Drömmer du mardrömmar? Det händer väl men inte så ofta.
Humör just nu? Göörglad
Hur många kuddar sover du med? 2st
Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska
Har du dåligt morgonhumör? Nej!
Är du kittlig? Nope.
Snarkar du?  Nee, det gör jag inte.
Stjärntecken? Stenbock
Vill du ha barn? Ja.
Längtar du till din nästa födelsedag? Nej! jag hatar att fylla år!
Har du spytt i någons knä? Nej.
När drack du öl senast? Har aldrig druckit öl.
Vad har du för planer till helgen? Äta glass och
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 65 ;) Nee, men det är väl bra med 20.
Är du sugen på något nu? Godis!
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Ja.
Sprit, cider, vin eller öl? Inget!
Kan du baka bullar? Japp det kan jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0